Post by poevoldicorri on Mar 14, 2022 17:08:31 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fishing and Life ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fishing and Life IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange penger ▞▞▞
▞▞▞ Fishing and Life 2022 version ▞▞▞
Virker som det kan være underholdende, men annonsefrekvensen er absolutt uakseptabel. På 5 minutters spill ble jeg truffet med 4 5-sekunders annonser og flere 30-sekunders annonser. De dukker brått opp og starter ikke dempet, så plutselig kommer det lyd ut av høyttalerne selv om du har SFX og musikk slått av i spillinnstillingene. Jeg anbefaler ikke dette spillet.
Grei, men VANSKELIG. Jeg mister agnet for ikke å ha det nødvendige nivået?!?!?. Jeg brukte boosts og påvirket så vidt gameplayet mitt. Totalt sett er det morsomt og fredelig.
Liker allerede mekanikken, og hvor enkelt det er, det er også en fin måte å drepe tid på 🌟
Grafikken er bra, minner meg litt om alt. Men opplevelsen er dårlig. Fisken som er i fiskenettet skal kunne brukes som agn. Det er irriterende når vi skal begynne på nytt hver gang en enstjernes fisk stjeler 3-stjernes agn. Og det at vi ikke kunne gå til fiskegarn direkte fra akvariet er bare irriterende.
uspillbar. du må bruke penger umiddelbart for å bli kvitt de uopphørlige reklamene som avbryter spillet ditt og fullstendig dreper stemningen spillet prøver å skape. Virkelig begrenset spill til du bruker en formue på å oppgradere alt utstyret ditt. veldig grådig spill. en virkelig skam som det ser vakkert ut.
Greit konsept, forferdelig utførelse. Karakteren ber hele tiden om å bruke penger, og det er flere ubrukelige mekanikere som bare tjener til å få deg til å bruke penger eller se annonser. Mens du er på temaet annonser, hvorfor er det så mange!? For å mate fisk trenger du en annonse, for å samle belønninger trenger du en annonse, og noen ganger kaster de en annonse i ansiktet ditt for eksisterende. Hadde vært greit om annonsene bare ble beholdt for når du ønsker å mate, eller kanskje for høye belønninger. 2 stjerner fordi musikken var bra.
Liker: Vakker grafikk. Beroligende bakgrunnsmusikk. Utfordrende spilling. Litt strategi og tålmodighet er nødvendig for å fange de større fiskene. Misliker: Utbredte annonser i nesten alle aspekter av spillet, f.eks. mate fisker i akvariet, låse opp kister osv. De dukker også opp tilfeldig. Heldigvis er det ikke kritisk å se på annonsene når det gjelder nivåutvikling. Bedømmelse: Et engasjerende og nesten terapeutisk spill, men vær så snill å gjøre noe med de uopphørlige annonsene.
Dette er et vakkert spill... som er fullstendig ødelagt av reklame. Kom igjen. Du må tulle med meg. Du lager et så hektisk og vakkert spill som dette bare for å laste det ned med annonser og kalle det avslappende? Hvordan er det avslappende når jeg har en annonse et sted hvert 40. sekund. Det har potensiale, men fiks denne situasjonen.
Angrer på å laste ned denne. Spillmekanikken er den absolutt verste. Fikk peiling på denne for dens rolige bakgrunnsscore og grei grafikk. Spillet var greit i starten, helt til det ble kjedelig og repeterende. Alt agntilbehør ment kjøpt fra butikken er ment for engangsbruk. For ikke å snakke om at det er frustrerende å unngå fisk på nivå 1 uten bruk av spesielle agn. Kunne vært et bedre spill.
Helt elsker det. Bortsett fra at det står at jeg er maks på alt. Jeg kan bare ha 23 fisk i akvariet mitt. Det suger virkelig. Og hvorfor koster dekorasjoner en plass i akvariet? Det er ikke riktig. Jeg må fortsette å selge den høye fisken min fordi jeg ikke har mer plass, jeg er akvariet mitt. Elsker spillet, men vær så snill å fikse dette.
Ikke la deg lure: det er bare enda en annonse som bruker et spill som front. Mer seriøst bør det være et rolig, avslappende spill av oppgraderingstypen, men hver liten bit av spillingen er avhengig av annonser, noe som gjør deg mer frustrert enn avslappet. Kunne vært et greit lite spill, men hvis jeg bruker 1/3 av tiden på å se annonser, kan jeg like gjerne slå på fjernsynet.
Jeg elsker spillet, jeg håper det ikke blir styggere ettersom dagene går.
Det er greit. Ingenting mot utvikleren, men mens du spiller innser du at engelsk ikke er deres første språk. du legger også merke til at annonser er overalt. Jeg brukte pengene på å bli kvitt annonser, og ærlig talt burde jeg nok ikke ha gjort det. du innser hvor mye bedre spillet er uten annonser, eller med et minimum av annonser ... dette spillet er etter min mening som mange andre - et pengegrep. De får betalt for annonsene, eller du kan betale for å bli kvitt annonsene.
Spaanse zinnen - Spaans leren Onderwijs zezt
Jeg betalte $8 og får fortsatt annonser. Jeg sparte $190 000 i spillet for å få den beste båten, og den gikk bare 5 fot lenger enn den nest beste. Wow. Det er ingen vits å få den båten. Vennligst fjern alle annonser, jeg betalte for hele spillet. Jeg bryr meg ikke om de andre spillene dine og kommer aldri til å gjøre det. Fisken du trenger for å komme til et annet nivå er også låst i et nivå som bare er tilgjengelig 1 time om dagen. Hva om jeg jobber i den timen? Gjør det til en tilbringelig time på fritiden som tilbakestilles hver 24. time.
Visuelt behagelig og vakker rolig lyd. MEN . Jeg kan bare ikke med de lange annonsene. Og det er for dyrt. Og jeg hater det at når jeg vil ha visse fisker, må agnet jevnes opp så hardt. så takk. Gode jobbdesignere. Utviklere. Men jeg beklager. Jeg kan ikke.
Dette er et veldig bra spill for reliaxin
Et så fantastisk premiss, men likevel dårlig utført. For å få mynter ut av en gullkiste må du se og reklamere... det er latterlig med tanke på at det er mange kister. Dessuten er fôringsaspektet i akvariet dumt. Den eneste måten å mate fisken på er hvis du ser en annonse...Det er også popup-annonser også. 35 % av spillet har med annonser å gjøre.
Upassende annonser ikke for barn
Ikke annonsevennlig for brukeren. Veldig voldelige annonser. Denne annonsen er avhengig av annonseinntekter. Mot intuitiv til spillets mål. Det er ganske irriterende ved det faktum at annonser kommer hvert 30. sekund. Du trenger se annonser for å gjøre livet enklere, du må se annonser for å fortsette. Du må se annonser for å mate fisk...
det er morsomt, det er sunt, det er enkelt og det er så givende. Jeg blir vanligvis lei av mobilspill ganske fort, men dette spillet får meg til å komme tilbake for å få belønninger og oppgraderinger, og for å nyte den beroligende atmosfæren. det er enkelt å plukke opp som et uformelt spill, men opprettholder fortsatt nok mål til at du alltid har noe å gjøre. Jeg anbefaler dette spillet til alle ærlig talt, det er en fangst 🎣😎
I et spill der du bare vil gå ut på en båt for å fiske, forventer du en fin uformell opplevelse, ikke sant? På overflaten ser det slik ut til du blir bombardert av det som ser ut til å være en 30 sekunders annonse hvert 1 eller 2 minutt. Til utviklerne (eller de hvite kragene; hvem som enn bestemte seg for å legge ut så mange annonser), ødelegger du et potensielt bra spill. Slapp av på annonsene eller gjør det til et betalt spill.
Kan du legge inn et nytt kart, ny båt, ny karakter, nytt utstyr, mer 5-stjerners fisk, mer plass i akvariet for mer samling, spillet er veldig bra fortsett å utvikle
Jeg har akkurat begynt å spille, men så langt er dette et veldig pent laget fiskespill som er ganske beroligende og avslappende å spille. Fortsett med det gode arbeidet utviklerne!
Fishing Life Sport tnf
Selve spillet ville vært flott. God idé, fint lydspor, underholdende og det ser bra ut... men reklamene. Det er ikke noe problem med det normalt, men etter hver fisk jeg fanget måtte jeg se en 30 sekunders AD. Spillet ble slettet etter et par ganger, og det vil sannsynligvis ikke bli installert igjen
Jeg har aldri sett et så godt laget spill. Designet er nydelig og har musikken som passer. Fiskene er så mangfoldige, og er veldig realistiske med tanke på art. Jeg elsker sølvarowanaen, den blå halvmånen og blomsten. Manta ray er en av mine største fangster, og jeg vil gi musikken til dette spillet en million av ti og designet fem av fem stjerner. Hvis du ikke har prøvd dette spillet, installer det. Det er bare ikke min greie lenger, men det hjalp på lange bilturer. Og slapper av generelt. 🌟
Jeg hater hvordan det sier suksess etter hver fangst fangsten min var ikke en suksess, og det tar alt for lang tid å få snøret inn igjen, og noen ganger er den full av fisk, du kan ikke engang få noe, og tiden til å få spesialfisk er for kort og deres for mange annonser, og spillet er litt for vanskelig og skuffende
Utrolig spillide, fredelig og avslappende (tilsynelatende). Men ikke før du innser at hvis du bruker en hval som agn, kan den spises for alvor? Hvorfor kan alle agn spises av småfisk. Det er frustrerende siden det er sentrert på profitt, for mange tillegg og du må kjøpe varer fra butikken ofte for å kunne jakte på større fisk. Det har et fantastisk potensial, men det nåværende spillet er ikke behagelig å spille.
Dette spillet ville vært flott hvis du ikke trengte å se så mange annonser. Selv om du ignorerer gullkistene og akvariet, vil du fortsatt få annonser med tilsynelatende tilfeldige intervaller. Jeg forstår at utviklerne av spillet trenger og fortjener å få betalt, men å avbryte mitt fredelige fiske med annonser for tilfeldige zombie-overlevelsesskytere ødelegger bare opplevelsen for meg. Jeg ville ha vurdert å betale for annonsen gratis, men det koster waaaayyyy for mye.
Dette er mitt favorittspill hele tiden 🎮 Jeg elsker dette spillet jeg elsker å fiske 🎣 fisk 🐠
Jeg liker den enkle grafikken og gameplayet. Men etter å ha spilt dette spillet et par ganger, synes jeg det er litt latterlig. For det første, hvorfor i all verden kan "nivå 1"-fisken spise fiskeagn på høyere nivå? Litt irriterende fordi det tar litt tid å få "nivå 3" fiskeagn, og nesten hver gang jeg allerede når "nivå 3" fiskeagn, fortsetter småfiskene å spise det igjen og igjen. Dette spillet skal være avslappende, men ikke lenger for meg.
Dette spillet er frustrerende. Hvorfor reagerer hver fisk på samme agn? Hvorfor må jeg fange en hai for å bruke som agn for en blåhval? (Blåhval spiser plankton...) Hvorfor må jeg fiske på samme sted i 20 minutter for å gjøre fremskritt i dette spillet? Hvorfor blir jeg bombardert med annonser hvert 5. sekund? Dette spillet er alt annet enn fredelig.
Fishing Life ספורט dlo
Fortsatt i tidlige dager føler jeg. Jeg kjøpte spillet fordi jeg ser potensialet og liker det. Det er avslappende og fredelig å spille... Men jeg kjøpte pakken uten annonser som lover ingen annonser bortsett fra påfylling av fiskemat, men jeg må fortsatt se annonser for å åpne gullkister, noe som er veldig irriterende siden jeg har brukt £8 på dette spillet, mye mer enn noe annet mobilspill. Hvis dette var fikset og hadde mer permanent utstyrsoppgraderinger og ledig akvarieplass, ville jeg hatt fem stjerner.
Søppel lmao med en gang Jeg må betale 10 dollar for å oppgradere fiskesnøret mitt. Kapitalismens snev av død slår til igjen.
Det er super beroligende og jeg elsker hvordan jeg ikke har sett noen tillegg
For mye fisk gjør det irriterende vanskelig å fullføre oppdrag. Småfisk svermer konstant når du oppgraderer agn. For mange annonser tvinger deg stort sett til å se annonser for å gjøre fremskritt. Oppgraderinger er irriterende og noen er ubrukelige.
Fishing Life 體育競技 csqp
c001, iii
Ikke så avslappende som du kanskje forventer. Spillet har en sterk vekt på å samle mynter for å oppgradere utstyret, noe som etterlater en fiskesmak i munnen ettersom fokuset er kontinuerlig på oppgradering. Følte også at det er alt for mye som går. Opplæringen ble også for mye.
For restriktiv i hva du kan gjøre i gratisversjonen
Jeg liker virkelig kunststilen til dette spillet. Det er også veldig avslappende, men jeg kan ha litt problemer med spillet. I den første innsjøen du blir gytet ved er det for mye fisk rundt området. Jeg vil tro det ville være en god idé å fjerne et par av dem fra den første innsjøen du gyter i. Jeg hører også at folk har sagt at det er for mange tilføyelser, og jeg kan se hva de betyr ut fra det. Men jeg synes dette er et veldig bra spill og favorittspill så langt i appstore.
Dette er et flott spill! Jeg liker å fiske, MYE, men min lokale fiskeplass er hele veien i Denver. Dette er et flott spill! Det er ikke mange annonser heller!
Ideen er formidabel, og gjennomføringen stort sett god. Jeg vet imidlertid at du må tjene penger på spillet ditt, men mengden annonser her er utilgivelig. Også oppgraderinger av fiskestang bør inkludere synkehastigheten, og hvem tf syntes det var en god idé å la fisk på nivå 1 spise et agn på nivå 3, det er SÅ IRREGENDE når det skjer. Tror du at snoopfish generelt kanibaliserer, eller at de spiser dorados? Pokker nei!
Alt for mye tilfører
Denne tidsmorderen er bra for alle som ikke har noe imot å bruke halvparten av tiden på å se annonser. Det er ikke meg. Dette skal være avslappende, men jeg kan ikke slappe av når det dukker opp en annonse med noen sekunders mellomrom, eller jeg må åpne en app for å gå videre.
Jeg har betalt for ingen annonser og 30 000 mynter og har ikke fått det i spillet. Jeg har belastningskvittering på kontoen min. Jeg får fortsatt annonser!