Post by poevoldicorri on Mar 14, 2022 17:35:35 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Among Us ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Among Us IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch primogems ▞▞▞
▞▞▞ Among Us 2022 version ▞▞▞
Jeg elsket dette spillet så mye, jeg pleide å spille det hver dag, men nå når jeg prøver å spille, kan jeg bare ikke fordi når jeg blir med i et spill og det har startet, gjør jeg oppgavene mine (eller dreper folk hvis jeg er bedrager) og så når spillet slutter kan jeg ikke spille igjen, spillet igjen dukker bare ikke opp, enten blir skjermen svart og jeg må lukke meg blant oss, eller jeg blir i spillet og den sier ikke engang at det er over , jeg fortsetter bare å gjøre de samme oppgavene om og om igjen, og alle andre er borte. Det er veldig trist
Among Us Ação iwt
Ærlig talt, disse siste oppdateringene har vært veldig skuffende. Det er ingen egendefinerte navn, eller faktisk chat som gjør spillet veldig repeterende og ærlig talt ikke så bra. Å spille de tidligere versjonene (mens blant oss var i sin beste alder) var veldig hyggelig, siden det alltid vil være en billig latter rundt hvert hjørne, og å spille med venner og familie var fantastisk. Jeg er sikker på at du har dine grunner til de drastiske endringene, men vær så snill å fikse disse problemene.
Det er et morsomt og fint spill, og jeg er glad for at det fant sted. Antrekkene er veldig interessante. Men jeg ga dette 3 stjerner fordi: 1. Kanskje legge til litt mer antrekk som heksehatten og også noen flere gratis kjæledyr du kan kjøpe med pods 2. Det er et problem. Så noen ganger blir jeg kastet ut serveren på grunn av HACKING. Skriften var "du er utestengt på grunn av hacking. Vennligst stopp." Og jeg gjorde ikke engang noe. Vennligst fiks det. Det gjør meg trist. Også hvis du kan, vennligst ikke sett "forbud"-alternativet. Frustrerende.
Alt er så mye vanskeligere når vi ikke kan velge navn eller hva vi vil
Den siste oppdateringen var skuffende. Man kan ikke skrive det man vil ,og det er mye lagg.
Jeg kan ikke chatte dårlig spill
Det lar meg ikke bedrage på grunn av hackere
Dette spillet fortjener 5 stjerner, men jeg kan ikke gi det det når det ikke engang lar meg spille det. Hver gang jeg åpner appen, står det at den må laste ned flere eiendeler. Når jeg klikker ok, vil den ikke laste dem ned. Den lar meg ikke spille uten den, så vær så snill å fikse dette og du vil få de 5 stjernene du fortjener 🖤
Jeg har blitt så avhengig av dette spillet, og jeg elsker å spille det med sønnen min, men siden den nye oppdateringen er dette spillet egentlig ikke lenger så morsomt som det pleide å være. Jeg blir stadig koblet fra serveren før jeg i det hele tatt kan komme meg på, eller jeg blir koblet fra midt i et spill. For ikke å snakke om at sønnen min og jeg begge mistet skinnkjøpene våre. Knappene er også helt for å lukke når din bedrager. De må være større eller kanskje legge noen på venstre side. Denne nye oppdateringen er grunnen til at vi kan slette spillet nå
Pog
etter denne nye oppdateringen finner jeg ut at jeg ikke lenger kan spille blant oss. Tastaturet dukker aldri opp, så jeg kan ikke chatte under diskusjonstiden, og det slettet hele fremgangen min i spillet. all statistikken min er borte, og jeg trodde de ville lagres når de var koblet til e-postkontoen min, men jeg antar at det slettet alt fullstendig, så nå har jeg mistet alt jeg en gang hadde jobbet med i dette spillet. vær så snill å fikse dette, det er virkelig opprørende at jeg ikke lenger kan spille et spill som jeg en gang likte veldig godt.
BH spel
Injustice: Gods Among Us – Apper på Google Play
Among Us Action kzf
FIKS APPEN
Spillet er veldig interessant, men jeg kan ikke spille fordi når jeg blir med på en server står det at den ikke kan bli med på grunn av tekniske problemer. Den nye oppdateringen av rollen er fantastisk, men jeg føler meg så trist at jeg ikke kan spille dette spillet på grunn av dumme problemer. Vennligst fiks disse problemene så fort du kan fordi jeg vil spille det igjen. Og fortsatt vil jeg gi 5 stjerner
Det er bra fra rollene, så jeg vil ha enda mer, det er skytsengel (ok) vitenskapsmann (detektivs drømmemateriale) ingeniør (SUPER FUN) og shapeshifter (syk) sammen med standardrollene. MEN jeg vil virkelig ha sheriff-rolle du har en pistol og du får et skudd hvert møte sak som ville vært superkult i stedet for å måtte løpe til knappen. og også en spillmodus kanskje som en der du har en lagkamerat (valgt i starten) og du har en push-evne og du må presse dem til et sted å drepe
Det er et morsomt spill, men vi kan ikke chatte lenger, og det tok moroa ut av det. Skapere er billige skøyter og gjør det slik at den eneste måten vi kan snakke på er hvis vi betaler og det er ikke rettferdig. tar evigheter å si hvor kroppen er og er over alt frustrerende å spille. spillet feiler og det er ikke noe moro med det lenger, men spillingen er ikke den beste.
Nah døde veldig fort
Jeg vil rangere dette til 5, men det er mange feil i dette spillet, og det sparker meg alltid ut når ingen kropp har det fordi jeg alltid leker med folk jeg kjenner i det virkelige liv, og vi lover alle å ikke sparke, så det sparker meg tilfeldig og det er noen gang jeg blir med på en server, men bortsett fra dette er det et virkelig godt spill, og jeg vil anbefale det fordi det kan være veldig morsomt og det er en rekke forskjellige roller
Moro bra
Among Us Ação iwt
Forferdelig forferdelig forferdelig spill! Det fortsetter å koble fra meg når jeg prøver å bli med på en offentlig eller privat server! Selv når jeg prøver å lage min egen server, lar den meg ikke og sparker meg bare ut. Det skjer med mine andre venner også! Når det lykkes å bli med meg på en server (noe som sjelden skjer) sparker det meg ut midt i spillet. Løs dette eller jeg avinstallerer appen og installerer den aldri på nytt.
Når spillet allerede starter, blir skjermen svart, så jeg bare venter og trenger jeg å logge på eller noe?... Det er fortsatt svart, jeg vet ikke hva som skjedde med spillet, men jeg vil gi det en stjerne. Fiks spillet når det stirrer, takk, ha en fin dag.
Antall ganger spillet feiler og tvinger meg til å forlate midten av spillet er helt latterlig. Hvis du vil utestenge folk for å dra midt i et spill, men når jeg ikke kan gjøre oppgaver, ringe til møter, rapportere instanser fordi appen har grånet alle alternativene, har jeg ingen annen mulighet enn å avslutte i midt i en kamp og deretter få et tidsbegrenset utestengelse. Vær så snill å fikse feilen!
Dette burde være et flott spill, spesielt med de nye rollene. Men scie tist er mer eller mindre ubrukelig, og spillet har to ganger de siste 2 ukene utestengt meg fra et spill for hacking når jeg ikke var det. Jeg rapporterte det første gang, men siden det fortsatt er ødelagt skal jeg klage her og kanskje det hjelper. Jeg er glad de slår ned på den slags ting, men få algoritmen din rett!
det er så morsomt spill som noen ganger er vanskelig å finne et spill eller god fart
For mange feil. Fiks dem og det er fem stjerner
Jeg elsker dette spillet. Imidlertid er freeplay-modusen virkelig av. Jeg kan ikke beholde spillinnstillingene på freeplay, noe som er veldig irriterende, spesielt når jeg vil prøve nye innstillingskombinasjoner uten folk. Vennligst la oss alle endre spillinnstillingene og rolleinnstillingene i freeplay-modus. Denne funksjonen vil få meg til å like spillet enda mer.
Selve spillet er bra, alt er bare avhengighetsskapende. Men årsaken til en 2-stjerners er at av frakoblingsproblemer. Wifi-en min er bra, men forsøk på å bli med i et spill har stor sjanse for å koble fra med en pålitelig pakke. Annet enn det er ikke noe problem. Løs problemet, det hjelper de fleste spillere massevis.
Among Us Action kzf
Kult spill. Jeg likte det. Men bare ett problem som jeg ga 4 stjerner er at ping noen ganger blir veldig veldig høy, så noen ganger må vi tvinge forlate spillet til tross for at vi er bedrageren. Blant oss team vet jeg at dere jobber veldig hardt, lykke til for fremtiden og fortsetter å fikse problemene og feilene i spillet. Blant oss teamet må jeg endre det nå til 3 stjerner som inam spiller etter en lang tid som spillet virket mye forbedret, men de fleste av oss kan ikke kjøpe noe med den Mira cosmicuben, så vær så snill å fikse
Vær så snill InnerSloth LLC, fiks den nye oppdateringen og heller fjern den quick chaten. Den gjør spille mye vanskelig å spille, og kanskje noen andre synes det samme. Og på grunn av quick chaten så klarer jeg ikke å spille Among Us lenger, fordi da blir jeg bare sus hele tiden fordi jeg ikke sier noe. Så..... Vær så snill InnerSloth LLC å fikse den oppdateringen🙏🏻 (derfor gir jeg to stjerner)
Idk
The Artists Among Us - Opening Night 1 - VisitOSLO
Dette spillet hadde den absolutt VERSTE gløden i århundret. Chat er umulig å forholde seg til. Folk må stemme før du i det hele tatt kan skrive etter. Det er hvor lang tid det tar å navigere. Jeg er så skuffet over dette spillet. Jeg har aldri forlatt en anmeldelse før syk nå, det er hvor ille blant oss har blitt. Skam.
Flott spill, men umulig for meg å spille nå fordi "pålitelig pakke ble ikke godkjent etter 7,5 sekunder". Internettet mitt er greta, og jeg er den eneste i huset mitt som ikke kan spille Among Us.
Spillet er kult, det er stort sett grunnen til at vi alle ikke kjedet oss i 2020. Innrøm det. Men de har mange feil der og der, men jeg forventer at det finnes mange feil fordi 3 personer bare jobber med spillet. (2? 4? Jeg husker ikke helt) annet enn at det er kjempebra. Fiks imidlertid frakoblingsproblemet. Kan ikke spille hvis det fortsetter å si at jeg har dårlig internett
Jeg elsker dette spillet fordi det er så underholdende og det gjør dagen min bedre. Men det jeg virkelig liker med det er at du prøver å drepe andre spillere og vinne, men noen ganger kan det være litt frustrerende når du prøver å stikke av fra bedrageren. 😂❤️👍
Among Us - Twitch
Jeg pleide å elske dette spillet, spilte mye i slutten av 2020 - tidlig i 2021 og nå åpner jeg appen igjen og finner ut at de nye oppdateringene gjør spillet mye tregere, og jeg mistet kjæledyrpakken jeg kjøpte??? Jeg betalte penger for det bare for å få det til å forsvinne? Latterlig.
2020: jeg elsket spillet så mye, og jeg var en god detektiv og impo, men 2021: det er her året som jeg ikke lenger eller ofte bruker blant oss på grunn av chatten, jeg vet at folk misbrukte chatten, men jeg trenger den detektivtalen nye roller kart farge og etc var bra, men chatten så jeg spiller bare med familievennene mine i nærheten av 2022: slutten av spillet, men jeg vil gi det 3 stjerner
Dritt app
Jeg elsker dette spillet, men ble lei av det etter en stund og bestemte meg for å ta en pause. I dag kom jeg tilbake for å laste den ned igjen fra Google Play Store. Jeg åpner spillet, og jeg ser "Innersloth"-logoen. Etter det går den til en svart skjerm mens du spiller hovedmenymusikken. Vennligst fiks dette. Bra spill.
på begge telefonene mine gjør denne nye oppdateringen spillet veldig tregt/laggy, og det har en tendens til å krasje ved starten av spill. du bør ha en lavytelsesmodus eller noe slik at lastetiden blir kortere for noen brukere som trenger det og slik at krasjer ikke skjer så ofte. det var ærlig talt litt laggy før, men nå kan jeg bare ikke spille det forbi lobbyen.
Atelier Online: Alchemist of Bressisle Ролевые ynw
Among Us Skin Apk Last ned gratis for Android [Lås opp Skins]
Tbh jeg bryr meg egentlig ikke om at chatten ikke fungerer eller noe, dette spillet er fortsatt morsomt jeg elsker oppdateringene, men jeg trenger at du fikser en liten feil for meg, så problemet mitt er når jeg blir med i spillet og det starter, det vises alltid en svart skjerm og den lar meg ikke spille. Jeg måtte laste den ned på nytt, men den fikset seg ikke, kan du vær så snill å fikse alt jeg elsker dette fortsett med det gode arbeidet(rediger) Jeg ga dette tre stjerner, det er alltid etterslep kan vær så snill, fiks det (rediger) Jeg ga denne 2-stjernen fordi den ikke lar meg bli med i et offentlig spill, fiks det
Among Us-actionfigurer | Samlerfigurer | Coolstuff
Hyggelig
De ødela dette spillet. Hvis jeg kunne gi dette mindre enn én stjerne, ville jeg gjort det. Dette spillet pleide å være morsomt, men nå kan dere ikke engang snakke med hverandre bortsett fra listen med ord. Den er superbuggy og viser noen som dreper noen eller går ned i en ventil når de ikke er The Imposter, og den vil vise to av samme person som står i ett rom. Det var ikke noe galt med den gamle versjonen, ta den gjerne tilbake.
👍